Radio România recunoscut ca Superbrand în România
36 de companii au primit aseară distincţia Superbrand, alese dintre cele peste 1.800 analizate în 2024.

Publicat de Daniel Țăndăreanu, 23 mai 2025, 16:59
Radio România a fost recunoscut ca Superbrand în România, după un secol de încredere, jurnalism şi cultură, consolidându-şi astfel statutul de instituţie de referinţă în peisajul media şi cultural naţional.
Distincţia – acordată în cadrul unei gale desfăşurate aseară la Palatul Regal – atestă rolul esenţial pe care Radio România îl joacă în informarea publicului, promovarea valorilor culturale şi menţinerea unui jurnalism de calitate, adaptat realităţilor digitale.
36 de companii au primit aseară distincţia Superbrand, alese dintre cele peste 1.800 analizate în 2024.
Programul Superbrands recunoaşte, de 20 de ani, cele mai puternice mărci din România, pe baza unui proces riguros de selecţie, care implică atât un Consiliu de Onoare, format din specialişti în branding, marketing şi comunicare, cât şi o cercetare de piaţă realizată în rândul consumatorilor.
Sursa / foto – RRA