Ascultă Radio România Constanța Live

Consumul de lapte nu reduce riscul de fracturi

Consumul de lapte nu reduce riscul de fracturi

Publicat de magda.chirana, 6 noiembrie 2014, 12:58

Dacă bem mai mult lapte nu înseamnă că reducem riscul fracturării oaselor, aflăm dintr-un studiu publicat în British Medical Journal.
Cercetări efectuate în Suedia au relevat că femeile care consumă mai mult de trei pahare de lapte pe zi au, de fapt, un risc mai mare de a-şi fractura oasele decât cele care beau mai puţin. Timp de mulţi ani, laptele a fost recomandat ca fiind o sursă bună de calciu, însă studiile efectuate asupra beneficiilor acestui aliment vizând întărirea oaselor, ceea ce ar duce la fracturi mai puţine, au avut rezultate contradictorii.
Cercetători ştiinţifici au avertizat că munca lor sugerează doar o orientare şi ea nu ar trebui interpretată ca fiind o dovadă că laptele consumat în cantităţi mari cauzează fracturi. O serie de factori, precum alcoolul şi supraponderabilitatea, au, de asemenea, un rol important în producerea fracturilor

Simona Halep a primit titlul de cetăţean de onoare al municipiului Cluj-Napoca
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 11:23

Simona Halep a primit titlul de cetăţean de onoare al municipiului Cluj-Napoca

Primarul Emil Boc i-a înmânat Simonei Halep, la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Cluj-Napoca, titlul de cetăţean de onoare al...

Simona Halep a primit titlul de cetăţean de onoare al municipiului Cluj-Napoca
Fregata „Regina Maria”, misiuni sub egida Uniunii Europene în Marea Mediterană
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 11:19

Fregata „Regina Maria”, misiuni sub egida Uniunii Europene în Marea Mediterană

Fregata „Regina Maria” – 222 a acostat în portul Souda Bay, în perioada 3-5 iunie, pentru refacerea capacității de luptă și...

Fregata „Regina Maria”, misiuni sub egida Uniunii Europene în Marea Mediterană
Fotbalistele de la Farul Constanța își doresc eventul
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 11:09

Fotbalistele de la Farul Constanța își doresc eventul

Finala Cupei României la fotbal feminin va avea loc duminică după-amiază, de la ora 16:00, pe Stadionul Central al Academiei Hagi din Ovidiu....

Fotbalistele de la Farul Constanța își doresc eventul
TULCEA: Angajații de la Casa Județeană de Pensii, în grevă japoneză
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 10:47

TULCEA: Angajații de la Casa Județeană de Pensii, în grevă japoneză

Angajaţii Casei Judeţene de Pensii (CJP) din Tulcea au intrat, vineri, în grevă japoneză, nemulţumiţi de proiectul de lege privind salarizarea...

TULCEA: Angajații de la Casa Județeană de Pensii, în grevă japoneză
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 10:33

La TECHIRGHIOL începe Festivalul Cireșelor

Locuitorii și turiștii sunt invitați, începând de astăzi și până duminică, 14 iunie, la cea de-a V-a ediție a Festivalului Cireșelor,...

La TECHIRGHIOL începe Festivalul Cireșelor
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 10:22

Județele CONSTANȚA și TULCEA vizate de un cod GALBEN. Averse însoțite de descărcări electrice

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) informează că astăzi, 12 iunie, a intrat în vigoare o avertizare de cod galben până la ora...

Județele CONSTANȚA și TULCEA vizate de un cod GALBEN. Averse însoțite de descărcări electrice
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 09:52

„Trenurile Soarelui 2026” intră în circulație. Cât durează călătoria până pe litoral

Trenurile Soarelui intră de astăzi, în circulație. CFR Călători anunţă legături directe cu litoralul din mai multe zone ale ţării şi...

„Trenurile Soarelui 2026” intră în circulație. Cât durează călătoria până pe litoral
Ştiri vineri, 12 iunie 2026, 09:37

Nava școală „Mircea” a acostat pe continentul nord-american, în portul Everglades

După 6 zile de marș de la plecarea din Puerto Rico, nava școală „Mircea” a acostat pe continentul nord-american, în portul Everglades din...

Nava școală „Mircea” a acostat pe continentul nord-american, în portul Everglades