DIALOGURI LA ZI | Maria Besnea, directorul de marketing al Cazinoului din Constanța, invitata ediției
Rolul de obiectiv turistic și de artă al Cazinoului este completat de o viziune care să reprezinte pentru orașul Constanța un element de identitate reprezentativ.
Publicat de Adina Sîrbu, 4 decembrie 2025, 16:51
Cazinoul, clădirea emblematică a municipiului Constanța, este nu doar o bijuterie de arhitectura și un monument de patrimoniu, cu o valoare recunoscuta la nivel național și european. Cazinoul, este și o instituție în sine, a cărei funcționare este asigurată de o echipă de specialiști cu competențe în diferite domenii.
Aflat în administrarea Primăriei Constanța, de la reintrarea în circuitul public, în mai 2025, Cazinoul a atras peste 200.000 de vizitatori și și-a asumat o misiune culturală, socială și economică. Obiectiv turistic și cultural, Cazinoul are o viață proprie și un program permanent de evenimente gândit coerent. Aceste evenimente facilitează întâlniri cu personalități, exprimarea valorilor în comunitate, accesul la proiecte de educație și la oportunități de dezvoltare. Rolul de obiectiv turistic și de artă este completat de o viziune care să reprezinte pentru orașul Constanța un element de identitate reprezentativ.
Invitată astăzi în emisiunea „Dialoguri la zi”, Maria Besnea, directorul de marketing al instituției, a detaliat aceste aspecte și a dezvăluit în premieră câteva noutăți din strategia anului viitor.
Emisiunea, realizată de Mihaela Andrei, poate fi ascultată aici.