AUDIO: Achizițiile cognitive și cele comportamentale, de autonomie și autocontrol se condiționează reciproc în progresul unui copil cu cerințe educaționale speciale
Interviu cu Roxana Giubernea, psiholog și directorul Centrului pentru Educație Incluzivă Maria Montessori din Constanța și Monica Gheorghe Neacșu, psihoterapeut și profesor la această școală.

Publicat de Daniel Țăndăreanu, 18 septembrie 2025, 17:08
Achizițiile cognitive și cele comportamentale, de autonomie și autocontrol se condiționează reciproc în progresul unui copil cu cerințe educaționale speciale, iar părinții trebuie sa înțeleagă ritmul propriu al copilului și să aprecieze orice pas înainte.
Aceasta este una din concluziile emisiunii Dialoguri la zi, realizată astăzi de Mihaela Andrei cu Roxana Giubernea, psiholog și directorul Centrului pentru Educație Incluzivă Maria Montessori din Constanța și Monica Gheorghe Neacșu, psihoterapeut și profesor la această școală.