IMM România a prezentat Carta alba a turismului românesc

Publicat de Doina Sirbu, 4 septembrie 2025, 14:32
Ministerul Turismului încearcă să “decripteze” comportamentul de consum al turiștilor pentru a face o promovare mult mai eficientă. Prezent la Constanța, la evenimentul prin care IMM România a prezentat „Carta albă” a turismului românesc, secretarul de stat Gabriel Stețco a declarat că o modalitate eficientă de evaluare este făcută cu ajutorul operatorilor de carduri bancare.
“Avem parteneriate cu mai mulți furnizori de carduri bancare, care au în evidență și foarte mulți cetățeni români, dar și foarte mulți cetățeni străini care vin în România și care ne ajută să înțelegem comportamentul lor. Pentru că dacă vom reuși să înțelegem comportamentul turiștilor din Marea Britanie, spre exemplu, vom ști trebuie să se ducă spre acel public țintă și spre acele tipuri de servicii pe care cei de acolo vor să le vadă în România”, a declarat secretarul de stat Gabriel Stețco.
În termen de două luni ar trebui să existe acele date atât de necesare, astfel încât promovarea să se adreseze unui public țintă, și să nu mai fie făcută, ca până acum, la modul general.
“Eu sper ca în decurs de aproximativ două luni de zile, pentru că deja am făcut pașii în chestiunea asta, să avem clar niște date, iar noi acolo să putem să dăm drumul la niște campanii de promovare țintite direct spre un anumit public”, a mai precizat secretarul de stat Gabriel Stețco.
Redactor: Laurențiu Despina