OMD Mamaia-Constanţa: Litoralul românesc, în centrul atenţiei la Târgul Internaţional de Turism din Polonia
În paralel, se derulează o campanie de promovare outdoor a României, în oraşele Varşovia şi Cracovia din Polonia.
Publicat de Adina Sîrbu, 30 noiembrie 2024, 14:10
Autenticitate, cultură şi tradiţie la cea de-a 30-a ediţie a Târgului Internaţional de Turism din Varşovia. De toate acestea au avut parte turiştii străini care au trecut pragul standului Românei, ce găzduieşte în acest an la Varşovia 21 de co-expozanţi, transmite Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa.
Destinaţia Mamaia Constanţa a fost în centrul atenţiei turiştilor străini, încântaţi de ceea ce oferă litoralul românesc. OMD Mamaia Constanţa participă pentru a doua oară la Târgul Internaţional de Turism „TT Warsaw”, demonstrând un angajament continuu pentru a atrage turişti din Polonia, o piaţă strategică pentru litoralul românesc:
„Un pas foarte important a fost întâlnirea pe care am avut-o cu reprezentanţii Aeroportului Internaţional Radom din Varşovia. Cu sprijinul Polish Chamber of Tourism, această întâlnire a fost astăzi posibilă. Destinaţia noastră are un interes major pentru atragerea de noi linii aeriene către litoralul românesc, ţinând cont de modernizarea Aeroportului Internaţional Mihail Kogălniceanu. Reprezentanţii Polish Chamber of Tourism alături de tour operatori din Polonia au participat la info-tripul organizat de OMD Mamaia Constanţa vara trecută. Hotelierii din staţiunea Mamaia au o ofertă bogată – de la hotelurile de 3 stele la cele de 5 stele, pachetele turistice putând fi adaptate tuturor tipurilor de turişti care îşi doresc o vacanţă în staţiunea Mamaia. Am fost primiţi excelent în Varşovia, atât la primul eveniment, cât şi la cel de-al doilea târg de turism, iar staţiunea Mamaia face paşi siguri către pieţele europene”, a declarat Sebastian Puznava, vicepreşedinte OMD Mamaia Constanţa.
La ceremonia oficială de la deschiderea evenimentului a participat şi Excelenţa Sa, Cosmin Onisii, Ambasadorul României în Republica Polonă. Prezent în cadrul standului României, acesta a degustat produse tradiţionale româneşti şi a lăudat iniţiativele de promovare ale tuturor regiunilor din România.
În prima zi a evenimentului standul României organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a fost unul dintre punctele de atracţie ale evenimentului. Găzduit pe o suprafaţă de 215 metri pătraţi şi reprezentând regiuni turistice diverse din România, standul a captat atenţia vizitatorilor prin demonstraţii meşteşugăreşti, ateliere interactive şi o promovare intensă a tradiţiilor româneşti. Pe toată durata evenimentului vizitatorii au fost încântaţi de dansurile populare prezentate de Ansamblul Folcloric Bihor şi de costumele tradiţionale ale regiunilor din România.
În paralel cu derularea evenimentului din Varşovia, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a demarat o campanie de promovare outdoor a României, care se desfăşoară până în 15 decembrie, în oraşele Varşovia şi Cracovia din Polonia, pentru a creşte vizibilitatea României ca destinaţie turistică şi a genera interes din partea turiştilor polonezi.
Totodată, Ziua Naţională a României – 1 Decembrie va fi marcată anul acesta în Varşovia printr-un mesaj festiv „La mulţi ani, România!”, afişat pe toate panourile digitale din cadrul campaniei outdoor desfăşurate în Polonia.
„Participarea la TT Warsaw 2024 este parte a unui efort amplu de promovare a destinaţiei Mamaia – Constanţa în Europa. În cadrul evenimentului, organizaţia noastră are ca scop atragerea de noi contacte cu touroperatori şi agenţii de turism poloneze interesate să includă litoralul românesc în ofertele lor pentru sezonul 2025”, se mai arată în comunicatun OMD.
TT Warsaw este organizat de Ministerul Turismului şi Sportului al Poloniei, fiind unul dintre evenimentele cele mai importante pentru industria turismului din regiune și care oferă o oportunitate excelentă pentru expozanţi de a-şi promova oferta turistică.