Ascultă Radio România Constanța Live

Reclamații de la turiști. „NISIPUL ESTE PREA FIERBINTE”

Reclamații de la turiști. „NISIPUL ESTE PREA FIERBINTE”

Publicat de , 20 iunie 2015, 15:03

Asociaţia Agenţiilor Britanice de Turism (ABTA) a primit de-a lungul timpului mii de plângeri caraghioase din partea turiştilor care au plecat în vacanţă prin agenţii de turism.

Mai jos este o lista a celor mai ridicole reclamaţii adresate de turişti operatorilor de turism, compilată de matadornetwork.com, citat de România TV.

1. Vânzătorii care îşi închid magazinele la prânz dau dovadă de lene. De multe ori am nevoie să cumpăr lucruri în timpul “siestei” . Această practică ar trebui interzisă.

2. În vacanţă mea în Goa (India), am fost dezgustat să văd că, în aproape fiecare restaurant, se servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă.

3. Plajă era prea nisipoasă; nisipul era prea fierbinte, în broşură nu se menţiona nimic despre asta.

4. Prea mulţi spanioli. Recepţionerul vorbeşte spaniolă. Mâncarea este spaniolă. Prea mulţi străini.

5. Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să aducem cu noi costume de baie şi prosoape. Am presupus că sunt incluse în preţ.

6. Nisipul de pe plajă nu era la fel ca nisipul de pe broşură. Pe broşură arata că este alb, dar, în realitate, a fost mai degrabă galben.

7. Nu ne-a spus nimeni că vor fi peşti în mare. Copiii au fost speriaţi.

8. Deşi în broşură era menţionat faptul că bucătăria va fi complet utilată, în sertare nu am găsit niciun feliator de ouă.

9. Copiii au fost extrem de dezamăgiţi când le-am spus că renii nu pot să zboare. Trebuie să menţionaţi acest lucru pe viitor, în broşură.

10. Ne-a luat nouă ore să zburăm acasă, din Jamaica în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore pentru a ajunge acasă. Mi se pare nedrept!

11. Topless -ul ar trebui să fie interzis pe plajă. Vacanţa a fost un eşec pentru că soţul meu şi-a petrecut toată ziua uitându-se la alte femei.

12. Am comparat dimensiunea apartamentului nostru de o cameră cu cel de trei camere al prietenilor noştri şi prin comparaţie al nostru era mult mai mic.

13. În broşură scria: „Fără frizeri în staţiune“. Noi suntem frizeri-începători şi cred că organizatorii au ştiut lucrul acesta, de aceea ne-au făcut să aşteptăm mai mult pentru diverse servicii.

14. A trebuit să stăm la o coadă afară pentru a ne urca în feribot, fără aer condiţionat.

15. Eu şi logdnicul meu am cerut să avem paturi separate în cameră când am făcut rezervarea, dar am primit o camera cu un pat king size. Sunteţi responsabili pentru aşa şi vrem să fim despăgubiţi pentru faptul că eu am rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne-aţi fi oferit camera pe care am solicitat-o.

Poșta Română: Pensiile și prestațiile sociale aferente lunii mai vor fi distribuite începând cu data de 2 mai
Social miercuri, 23 aprilie 2025, 16:04

Poșta Română: Pensiile și prestațiile sociale aferente lunii mai vor fi distribuite începând cu data de 2 mai

Pensiile și prestațiile sociale aferente lunii mai 2025 vor fi distribuite începând cu data de 2 mai, a anunțat marți Compania Națională...

Poșta Română: Pensiile și prestațiile sociale aferente lunii mai vor fi distribuite începând cu data de 2 mai
CONSTANȚA: Sprijin pentru persoanele vulnerabile cu prilejul Sărbătorilor Pascale
Social vineri, 18 aprilie 2025, 13:34

CONSTANȚA: Sprijin pentru persoanele vulnerabile cu prilejul Sărbătorilor Pascale

Cu prilejul Sărbătorilor Pascale, Primăria Municipiului Constanța, prin Direcția Generală de Asistență Socială, aduce un strop de lumină...

CONSTANȚA: Sprijin pentru persoanele vulnerabile cu prilejul Sărbătorilor Pascale
Poșta Română a finalizat distribuirea pensiilor, cât și livrarea anticipată a prestațiilor sociale aferente lunii aprilie
Social vineri, 18 aprilie 2025, 11:10

Poșta Română a finalizat distribuirea pensiilor, cât și livrarea anticipată a prestațiilor sociale aferente lunii aprilie

Poșta Română a finalizat, înaintea Sărbătorilor de Paște, distribuirea prestațiilor sociale aferente lunii aprilie, operatorul precizând că...

Poșta Română a finalizat distribuirea pensiilor, cât și livrarea anticipată a prestațiilor sociale aferente lunii aprilie
TULCEA: Un strop de lumină în suflete, dus pe valurile Deltei de jandarmi
Social joi, 17 aprilie 2025, 15:51

TULCEA: Un strop de lumină în suflete, dus pe valurile Deltei de jandarmi

Jandarmii tulceni au sprijinit Asociația Eco-Durabil în cadrul campaniei umanitare „O mână de ajutor pentru Iepuraș”, prin transportul pe...

TULCEA: Un strop de lumină în suflete, dus pe valurile Deltei de jandarmi
Social miercuri, 16 aprilie 2025, 14:01

MEDGIDIA: Taxa de salubrizare pentru anul 2026 va rămâne la nivelul acestui an

La Medgidia, taxa de salubrizare pentru anul 2026 va rămâne la nivelul acestui an. Ea va fi actualizată doar cu rata inflației, de 5,6%. Șeful...

MEDGIDIA: Taxa de salubrizare pentru anul 2026 va rămâne la nivelul acestui an
Social miercuri, 16 aprilie 2025, 09:09

România, printre țările UE cu cele mai mici rate de ocupare în 2024

Aproximativ 197,6 milioane de persoane în vârstă de muncă (20-64 ani) din Uniunea Europeană erau ocupate în 2024, ceea ce înseamnă o rată de...

România, printre țările UE cu cele mai mici rate de ocupare în 2024
Social sâmbătă, 12 aprilie 2025, 11:23

CONSTANȚA: Reabilitare termică pentru mai multe blocuri. Care sunt acestea?

Contractele de execuţie au fost semnate de primarul municipiului Constanţa, marcând un pas important în direcţia modernizării fondului locativ...

CONSTANȚA: Reabilitare termică pentru mai multe blocuri. Care sunt acestea?
Social sâmbătă, 12 aprilie 2025, 10:44

CONSTANȚA: Au fost primite biletele de tratament balnear pentru a patra serie din acest an

Casa Județeană de Pensii Constanța anunță că au fost primite biletele de tratament balnear pentru a patra serie din acest an. Perioada de...

CONSTANȚA: Au fost primite biletele de tratament balnear pentru a patra serie din acest an