Turismul de pe litoral naşte, din nou, nemulţumiri. Reclamaţii la un hotel din Saturn

Publicat de Bogdan Comșa, 29 mai 2015, 16:57
Mai mulţi turişti cazaţi la un hotel din Saturn, veniţi la mare printr-un program al Casei de Pensii, au reclamat calitatea proastă a mâncării primite la restaurantul hotelului.
Unul dintre turişti a reclamat că s-a simţit rău după masă, iar cazul a fost reclamat, telefonic, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, care a şi făcut un control la restaurant.
În urma verificării alimentelor, s-a stabilit că mâncarea nu este stricată, dar a fost preparată insuficient şi nu avea gust, ne-a declarat comisarul şef delegat al comisariatului, Lucian Lungoci:
Direcţia de Sănătate Publică din Constanta nu a primit nicio sesizare, dar a verificat dacă există turisti internaţi la spitalele din Constanţa şi Mangalia. Directorul DSP, Cristina Schipor:
Comisarul şef de la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, Lucian Lungoci, îi sfatuieşte pe turişti să depună reclamaţii în scris în cazul în care au nemulţumiri legate de calitatea serviciilor oferite pe litoral.