Turistul român, mai atent la raportul calitate-preţ

Publicat de Cristina Ghelasie, 16 septembrie 2014, 13:15
Mai mult de jumătate din rezervările făcute prin agenţiile de turism au fost anul acesta pentru Mamaia şi Năvodari, arată cel mai recent studiu făcut de ANAT.
Şi vânzările pentru Eforie şi Mangalia şi-au reluat trendul ascendent.
Din totalul destinaţiilor interne preferate de români, litoralul a fost ales în proporţie de 75%.
Totuşi, acest an a adus o sensibilitate mai mare a turiştilor pentru raportul calitate – preţ.
Este şi motivul pentru care staţiuni precum Eforie şi Mangalia, care au tarife mai mici comparativ cu nordul litoralului, au început să aibă căutare.
Programele care au înregistrat creşteri la vânzări sunt Înscrieri Timpurii, Zile gratuite de vacanţă şi Litoralul pentru toţi.
Pentru sezonul viitor, operatorii din turism anunţă că, cel puţin în sudul litoralului, tarifele la cazare nu vor creşte. Datele au fost făcute publice în cadrul Bursei de turism Litoral – Delta Dunării, care se desfăşoară timp de două zile la Mamaia.